Tajemnica inspiracji?

Jak często przedstawiając komunikat czy prośbę zaczynamy od zastanowienia się, dlaczego to robimy? Najczęściej kierujemy naszą prośbę bez uzasadnienia, po co jest nam niezbędna, rzadko nadajemy tematowi szerszy kontekst.

Używając przykładu Apple’a, Simon Sinek pokazuje, jak wielka jest różnica w motywacji budowanej poprzez zastosowanie prostego schematu budowania komunikatu opartego na trzech elementach – dlaczego, jak i co robię – w odróżnieniu od niekoniecznie skutecznych, ale najczęściej stosowanych metod.

HR Wisdom Keeper

HR Wisdom Keeper

Reklamy

Jedna uwaga do wpisu “Tajemnica inspiracji?

Skomentuj

Wprowadź swoje dane lub kliknij jedną z tych ikon, aby się zalogować:

Logo WordPress.com

Komentujesz korzystając z konta WordPress.com. Wyloguj / Zmień )

Zdjęcie z Twittera

Komentujesz korzystając z konta Twitter. Wyloguj / Zmień )

Zdjęcie na Facebooku

Komentujesz korzystając z konta Facebook. Wyloguj / Zmień )

Zdjęcie na Google+

Komentujesz korzystając z konta Google+. Wyloguj / Zmień )

Connecting to %s