„7 prawdziwych powodów odchodzenia z pracy” Leigh Branham

Świetna książka na czasie, nie tylko dla HRowców, ale także dla wszystkich przełożonych, bez względu na poziom zaszeregowania w organizacji. Odpowiada na szereg pytań związanych z retencją, motywacją i zarządzaniem talentami. Dostarcza wielu inspiracji. Bogatą i ciekawą recenzję książki znajdziecie na stronie PWC.

„Leigh Branham nie podaje gotowych recept i złotych rozwiązań, skutecznych w każdej szerokości geograficznej. Książka adresowana jest przede wszystkim do menedżerów liniowych. To oni są głównymi, choć nie zawsze pozytywnymi, jej bohaterami. Oni bowiem realizują na co dzień założenia polityki personalnej. Od nich zależy, czy i w jaki sposób, hasła i założenia zarządu oraz działów personalnych zostaną wprowadzone w życie. 

Adresatami książki są też zarządy organizacji. We wszystkich rozdziałach Branham przypomina o konieczności strategicznego zarządzania kapitałem ludzkim. Ostatni rozdział w całości poświęcony jest procesowi opracowywania strategii zarządzania kompetencjami pracowników w sposób spójny ze strategią biznesową przedsiębiorstwa.

Osobom zarządzającym działami personalnymi książka Branhama dostarcza potężnej dawki informacji, ale też inspiracji

Przeczytaj całą recenzję książki „7 prawdziwych powodów odchodzenia z pracy”

HR Wisdom Keeper

Skomentuj

Wprowadź swoje dane lub kliknij jedną z tych ikon, aby się zalogować:

Logo WordPress.com

Komentujesz korzystając z konta WordPress.com. Log Out / Zmień )

Zdjęcie z Twittera

Komentujesz korzystając z konta Twitter. Log Out / Zmień )

Facebook photo

Komentujesz korzystając z konta Facebook. Log Out / Zmień )

Google+ photo

Komentujesz korzystając z konta Google+. Log Out / Zmień )

Connecting to %s