Odszedł Steve Jobs (1955-2011)

Od wczoraj świat tętni żalem po utracie wspaniałego wizjonera i przywódcy. W takich chwilach wraca wiele wspomnień, przychodzi refleksja i pytania o przyszłość. Steve Jobs dał światu wiele dobrego.

Miał odwagę łamać schematy, a swoją postawą pokazywał, że można przekraczać granice nie szkodząc innym. Jednym z materiałów ze Steve’m w roli głównej był poniższy film, który pokazuje Jobs’a jako przywódcę skromnego, ale pewnego siebie na tyle, by umieć przyznać się do błędu i spojrzeć w oczy ludziom, zadającym mu trudne pytania. Tak niewielu jest tak wspaniałych ludzi na świecie i zawsze zdecydowanie za szybko odchodzą…

HR Wisdom Keeper

2 uwagi do wpisu “Odszedł Steve Jobs (1955-2011)

  1. Hej, Jestem niesłychanie uradowany, iż znalazłem ten blog. Od groma przydatnych artykułów można tu odnaleźć. Dzięki wielkie za publikowanie postów. Będę blog odwiedzał dość często. Posiadasz może newsletters, albowiem coś nie mogę go odnaleźć ;/Mój kolega polecił mi ten blog I powiedział, że mi się spodoba. Miał 100% racji. Ten artykuł zdecydowanie uszczęśliwił mój dzisiejszy dzień, bo szukałem informacji, które znalazłem na tym blogu ponad 2 godziny w Google. Dzięki wielkie!

Skomentuj

