Podstawy innowacji

innowacyjny pracownikJedną z cech, jakich pracodawcy pożądają u swoich pracowników jest innowacyjność. Model idealny zakłada posiadanie kadry pracowników w 100% kreatywnej, zdolnej generować i wdrażać przełomowe rozwiązania właściwie każdego dnia. Jednak coraz częściej można znaleźć wyniki badań, które dowodzą, że wyjątkowo rozwinięte, innowacyjne firmy osiągają wynik 5% innowacyjnych pracowników. Czy realne jest więc osiągnięcie wymarzonego przez wielu 100%?

Jeden ze znajomych polecił mi krótki filmik zawierający wypowiedź Claytona Christensena. Profesor opowiada, jakie warunki muszą według niego zaistnieć, aby narodziła się kreatywna innowacyjność.

HR Wisdom Keeper

Reklamy

Skomentuj

Wprowadź swoje dane lub kliknij jedną z tych ikon, aby się zalogować:

Logo WordPress.com

Komentujesz korzystając z konta WordPress.com. Wyloguj / Zmień )

Zdjęcie z Twittera

Komentujesz korzystając z konta Twitter. Wyloguj / Zmień )

Zdjęcie na Facebooku

Komentujesz korzystając z konta Facebook. Wyloguj / Zmień )

Zdjęcie na Google+

Komentujesz korzystając z konta Google+. Wyloguj / Zmień )

Connecting to %s